Jag får provjobba på Beyond Retro

Idag tog jag tag i mig själv och kilade iväg till stans största second hand kedja Beyond Retro för att söka jobb. De gick igår kväll ut med att de söker personal, så jag pillade om i mitt CV och uppdaterade mitt personliga brev. Det skulle vara mitt absoluta drömjobb just nu och inför framtiden. Mitt drömyrke är nämligen att få äga och driva en vintage butik, så det här är ju världens drömtillfälle att få erfarenhet. Jag tog på mig nya kjol, finkappan och tog säkert åtta doser nässpray mot min snuva, för att göra ett bra intryck. Det kan jag också ha gjort, för imorgon får jag provjobba i butiken. Så himla roligt. Om det bara är för de fem timmar som jag får röra mig i deras lokaler som en av dom blir jag bli överlycklig! Nu ska jag ta mig ett skutt till min klänningshängare och välja ut den perfekta Jag-vill-jobba-hos-er-(och-jag-är-sjukt-cool-så-anställ-mig)-klädseln.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0