Plan B

Från och med idag 12.00 träder plan B i kraft. Flighten hem var som en trans, insikten av att snart befinna sig i sitt hemland hade inte slagit till. Drömmen var tung, full med hinder, och när det medvetna simmade upp till ytan igen var jag tvungen att pressa i mig det halvljumna potatismoset tillsammans med den starka apelsinsaften.
Plan B: att ta vägen till en Europeisk storstad och balla ur för att man slösat 50 000.

Sanningen är att jag får tillbaka varenda krona för utbildningen. Lättnaden när Nori berättade det var oslagbar! För att hålla mig till planen har jag bokat en resa för två till Nice om två veckor. Därefter ska jag fortsätta resa runt i Europa. Städer som står på önskelistan är:
 
Moskva
Paris
Amsterdam
Marrakech
Reykjavik
Venedig
Budapest
 
Vi får väl helt enkelt se vart kosan styr, men första anhalt är i alla fall Nice, med en mycket fin vän!


Kommentarer
ErnstJ

Äsch, plan B låter ju helt magisk den med! ''Ett misslyckande är bara ett misslyckande om man själv säger att det är ett misslyckande", annars är det ju bara en erfarenhet :)
La France, c'est magnifique - och livet smakar alltid bättre vid medelhavet ;)

2013-10-06 @ 01:50:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0