Senaste tidens sysselsättning

Den senaste tiden av arbetslöshet spenderats på följand sett.
Har hängt ganska mycket på folkkulturcentrum. Gamlingarna har en sån fin typ av humor som jag uppskattar. Detta skämt är hämtat från toalettens klotterplank.
 
 
 
 
 
En dag tog jag ett galet beslut om att klippa mig. Den här gången blev det ingen sån där "du-kan-ta-lite-på-topparna"-omgång. Nejnej! Slog till och tog bort 20 centimeter. Så nu har jag den perfekta längden för 90-tals frisyrer. Min favorit är att ha två knutar precis bakom öronen, lite som Tobbes tjej i Eva och Adam. Varför var jag inte äldre under detta underbara decennium?!
 
 
 
Jag har köpt mig galet många biljetter. Till konserter förståss. Hittills har det hunnit bli Håkan i Linköping och  Stockholm, Maggio, Movits! samt Panda Da Panda. Wiiii!
 
 
 
Och så har jag även drömt mig till baka till den franska riviäran. Främst genom att göra crepes, flera omgångar, både med svampfyllning och smält choklad. Använder mina Ernst-sugrör mycket sparsamt, men ibland lyxas det till.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0